Phu Quoc, Vietnam

3 april 2017 - Phu Quoc, Vietnam

Xin Chào friends & family....

Een korte editie van ons wekelijkse reisverslag deze maal; niet omdat Kerry jr. hem heeft geschreven, maar simpelweg omdat we deze week niet veel bijzonders hebben meegemaakt..

Inmiddels hebben we er bijna twee maanden van onze reis eropzitten en zijn we over de helft van onze Azië-trip; we hebben nog ongeveer 7 weken te gaan..

Vorige week zijn we doorgereisd naar Quy Nonh (weinig opzienbarend stadje zo'n 300km. boven Ho Chi Minh) en naar het eiland Phu Quoc. Op laatstgenoemde hebben de afgelopen dagen doorgebracht. Geen wilde avonturen, enkel maar luieren  in de zon en het witte zand..
Daar waar Vietnam niet echt bekend staat om zijn mooie stranden, daar is dit eiland een uitzondering op (zie foto's)!

Morgenavond vliegen we naar Ho Chi Minh, waar we twee dagen zullen verblijven. Donderdag gaan we door naar de Mekong Delta en zullen we drie dagen verblijven in de prachtige natuur die het te bieden heeft.

Na terugkomst hiervan zullen we op 10 april vliegen naar Kuala Lumpur, Maleisië. We besloten om onze reis eerst op het westelijke deel van het land door te trekken. 12 april gaan we eerst naar Langkawi, om vervolgens door te reizen naar de Cameron Highlands, Pangkor, Penang, de Perhentian Islands en tot slot weer terug naar Kuala Lumpur (eind april).

Bedoeling is om van daaruit naar de Filipijnen te gaan en zo'n drie weken te verbijven.

Tam Biet!
Sanne & Kerry

1. Wim:
    3 april 2017
    mooi , dat jullie zo genieten.
    maar nog naar Fillipijnen ??????
    lees: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen/inhoud/filipijnen
    schijnt er niet zo veilig te zijn.
    Indonesie is ook erg leuk.