Zuid-Thailand, Koh Samui, Ko Phangan

9 mei 2017 - Ko Phangan, Thailand

Sawadee!!

Back in Thailand again.. de laatste twee weken van onze trip zijn ingegaan, het aftellen is nu echt begonnen.... de komende 14 dagen gaan we het er nog maar even extra goed van nemen; de eilanden Koh Samui, Koh Phangan en Koh Tao zullen wat beleven!

Vorige week zijn we eerst vanuit Singapore terug gegaan naar Kuala Lumpur. Na een wachtrij van ruim tweeënhalf uur bij de douane en een busrit van drie uur kwamen we s'avonds laat aan bij ons hostel, welke overboekt (vol) was... gelukkig geen United Airlines praktijken hier, we moesten de nacht in een klein hokje met de matrassen op de grond doorbrengen. Gelukkig kregen we ons geld wel terug.

In Kuala Lumpur zijn we de volgende dag naar de Petronas Twin Towers geweest; een schitterend uitzicht van de loopbrug (op de 43 etage) en in één van de towers (op de 86 etage). Verder hebben we nog een poging ondernomen om de telefoon van Kerry te laten repareren, maar dit mocht niet baten..

Afgelopen vrijdag, op bevrijdingsdag, zijn we vanuit Kuala Lumpur doorgereisd naar Koh Samui. Daar zaten we in een heerlijk relaxed hostel wederom aan het strand. Gisteren zijn we een half uur met de boot gereisd naar het eiland Ko  gaan we ook heerlijk genieten van de zon en de stranden en dan morgen alweer door naar het eiland Koh Tao. Dit eiland staat bekend om zijn mooi duik en snorkel plekken. We willen dan ook nog 1 of 2 keer gaan duiken en verder lekker relaxen op het eiland. Tot volgende week, waar we alweer onze op één na laatste blog zullen schrijven.

Zonnige groetjes,

Sanne & Kerry

1. Arthur Willemsen:
    10 mei 2017
    Geniet er nog lekker van de laatste dagen
  2. Mennega:
    12 mei 2017
    De laatste dagen helaas, wat is het snel gegaan. Ben benieuwd naar jullie ervaringen