Koh Phangan (Thailand) en Kuala Lumpur

22 mei 2017 - Kuala Lumpur International Airport, Maleisië

Selamat pagi (= Maleis voor goedemorgen),

Bij deze alweer ons laatste reisverslag van deze geweldige trip door Azië!

Momenteel bevinden we ons op de 47e etage van een heel fraai appartement in het hart van Kuala Lumpur; uitzicht op de Petronas Twin Towers en een zwembad op het dak. Een mooie afsluiter van een nog mooiere reis van bijna maanden..

Afgelopen week hebben we ook al de nodige luxe tot ons genomen in het spa & resort op Koh Phangan, Thailand (cocktails, lekker eten, veel vers fruit en ontspannen massages)!

Afgelopen vrijdag zijn we naar het beruchte Half Moon Festival op het eiland geweest; een groots strandfeest met verschillende dj's en vuurshows, erg spectaculair allemaal en leuk om meegemaakt te hebben.

Vanuit Koh Phangan zijn we terug gegaan naar Koh Samui om van daaruit gisteren (maandag) met de boot, bus en vliegtuig door te reizen naar de hoofdstad van Maleisië.

We maken ons nu op voor de laatste uurtjes hier in Kuala Lumpur. Dinsdagavond vliegen we om 23:00 uur lokale tijd terug richting Londen en vervolgens naar Schiphol, daar zullen we dan om 9:00 uur landen.

Dit was voor ons allebei een ongelooflijke trip die we nooit meer zullen vergeten!

Hopelijk hebben jullie ook genoten van onze reisverslagen en foto's. Vanaf nu gaat het vizier weer op de meer 'serieuze' zaken in het leven; het vinden van een baan en nieuwe woonruimte.

Hopelijk tot snel weer in Nederland,

Groetjes Sanne & Kerry

1. Arthur Willemsen:
    Prettige reis
  2. Gerard en Marlo Boon:
    22 mei 2017
    Dit pakt niemand jullie meer af! Goede terugreis.
  3. Willemien:
    22 mei 2017
    Dank jullie wel voor de mooie verhalen. Een hele goeie terugreis en tot gauw een keertje.
  4. Joke:
    22 mei 2017
    Goede reis terug en bedankt voor alle prachtige verhalen

veel lief
    joke
  5. Marianne Kamperman:
    22 mei 2017
    Genoten van jullie reis verhalen en foto's, een goede vlucht gewenst en tot spoedig ziens
  6. Marianne Kamperman:
    22 mei 2017
    Goede reis en tot spoedig ziens