Koh chang, Bangkok en Chang mai

20 februari 2017 - Chang Mai Gate Hotel, Thailand

Beste aardappeleters, ;-)

Wat hebben wij het hier ontzettend fijn en genieten we van al het goeds om ons heen. Inmiddels zijn we aangekomen in Chang Mai. De week die we op het eiland Koh Chang hebben doorgebracht was wederom fantastisch! Het resort waar we zaten was top en zodra we onze balkondeuren open deden zagen we direct het strand. Echt super mooi om zo wakker te worden (zie foto's).

Met de scooter die we hadden gehuurd hebben we vrij veel van het eiland kunnen zien. Langs vele speldbochten en zwerfhonden waren we na 1,5 uur rijden aangekomen op het supermooie long beach. De rest van de dagen hebben we daar lekker genoten van het streetfood en het lekkere weer natuurlijk. Inmiddels zijn we al een beetje bruin geworden; benieuwd hoe het weer in Nederland is.. ;) Nadat we 6 dagen op het mooie eiland hebben doorgebracht gingen we weer terug naar Bangkok.

Na een 7 uur lange busreis verbleven we nog 1 nacht in Bangkok. In Bangkok zijn we naar het grootste shopping mall gegaan waar toevallig ook een art festival was. We hebben de laatste dag in Bangkok heerlijk doorgebracht met heerlijke kraampjes met eten en veel leuke kleding winkeltjes ;). Gisteren hebben we om 19:30 uur lokale tijd de nachttrein naar Chang Mai genomen. We dachten dat we in een aparte kamer ginge slapen met 2 andere mensen. Daarintegen kwamen we er al snel achter dat we met ongeveer 30 andere mensen in een wagon moesten slapen. Dit ging opzich prima alleen stonden de TL lampen de de airco de hele avond aan :( Dus na een kort nachtje kwamen we vannochten om 08:40 aan in Chang Mai. Vandaag hebben we romd de oude stad rondgelopen en lekker bij een zwembad gelegen midden in de stad.

Vanavond hebben we heerlijk gegeten bij een italiaan om de hoek, hier kwamen we nog een ander stel tegen. Zei vertelden ons over een leuk Jazz cafe bij het water waar we de rest van de avond heerlijk biertjes hebben gedronken en muziek hebben geluisterd. We blijven nu nog 2 dagen in Chang Mai voordat we verdergaan naar Pai. In deze 2 dagen willen we graag nog een Elephant sencturary bezoeken en een cursus thais koken volgen. We gaan dan voor 3 dagen naar Pai, we twijfelen nog of we met de scooter of met de mini-van gaan aangezien er 720 bochten in de weg zitten.

Over een weekje zullen we weer een nieuwe blog schrijven. Voor nu fijne week gewenst en tot horens.

Xxxxx Sanne & Kerry

1. Elly:
    20 februari 2017
    Hoi lieverds, wat komt alles bekent voor. heerlijk dat jullie zo genieten. De kookcursus die jullie gaan doen is erg leuk. En veel,plezier in Pai. Liefs Elly xx
  2. Arthur Willemsen:
    Hallo luitjes
    Zon, zee en lekker eten en een hoop bezienswaardigheden.
    Geniet er lekker van.
    Prettige dagen
    Arthur
  3. Henk:
    20 februari 2017
    Zie alle beelden weer voor me, genieten!!!!!
  4. Daf:
    20 februari 2017
    Ohh laiverds.. heerlijk dit te lezen en de fotospiegel helemaal.... enjoy
  5. Joke:
    21 februari 2017
    prachtig lekker genieten en veel zien, veel liefs
  6. Mennega:
    22 februari 2017
    Klinkt zo heerlijk allemaal en de foto's! Gewoon jaloersmakend! Geniet ervan.
  7. Bassie(&anika):
    22 februari 2017
    Ziet er gaaf uit! Geniet!