Geweldig !!!

13 februari 2017 - Koh Chang, Thailand

Hallo mensen in de kou ;)

Hierbij een eerste update vanuit het ZONNIGE Thailand. Afgelopen woensdag ochtend kwamen we aan in Bangkok. We hadden een goede vlucht zonder problemen, ook de transfer naar het hostel ging heel vlot. Wel moesten we even acclimatiseren met een koud thais biertje, het is zo'n 35 graden hier! :)
Het hostel zag er verder prima uit. We hadden dan ook vrijwel direct besloten om daar nog 2 nachten extra te blijven.
We hebben een klong (kanaal) tour gedaan door het oude stadsgedeelte van Bangkok; zeer indrukwekkend en mooi om te zien. s'Middags gingen we naar het Grand Palace en hebben we aantap tempels bezocht. Hierbij moesten we een lange broek, een t-shirt tot over de schouders en schoenen aan. Kerry en ik hebben een mooie broek gekocht hiervoor (zie foto's) ;) de dag daarna we hebben een fietstocht gedaan met Ko van Kessel-tours. Wel grappig dat we daarbij (denken we) een ladyboy als begeleid(st)er hadden. De tocht zelf was heel mooi we begonnen de fietstocht door de smalle straten en steegjes van Chinatown daarna gingen we in een trein ongeveer 15 kilometer buiten Bangkok en zijn toen terug gefietst. Tijdens de fietstocht terug is iemand uit onze groep in het water gevallen. Gelukkig niet ernstig gewond maar wel al zijn waardevolle spullen nat. Hierna gingen we op een boot terug naar de skytrain en vanuit daar terug naar ons hostel. Al met al een mooie indrukwekkende maar ook zeer lange dag.
Op zondag was het alweer tijd om Bangkok te verlaten. We hebben een skytrain gepakt naar het busstation en vertrokken daar om 09:00 uur met de bus naar de haven van Koh Chang. Om 15:30 kwamen we daar aan en hebben nog een half uur op de boot gezeten naar het mooie eiland. Vandaag is onze eerste volle dag hier. Besloten om vandaag niks te doen hebben we uiteraard met de scooter gereden en een kayak gehuurd om lekker op het water te dobberen. Als het goed is staan alle foto's en video's ook op de website. Morgen zijn we van plan om naar een waterval te gaan en verder zien we wel... We gaan tot zaterdag lekker genieten van het eiland, dan gaan we weer terug naar Bangkok voor één nacht en pakken zondagmiddag de nachttrein naar Chiang Mai.
Ik zal proberen elke week een verhaal met foto's en video's te sturen. Voor nu nog een fijne week en geniet van de sneeuw en de kou.

Zonnige en relaxte groeten en veel knuffels en kusjes,
Sanne & Kerry

1. Esther Luchies:
    13 februari 2017
    Ziet er goed uit toppers! Blijf ons maar jaloers maken met leuke verhalen en foto's. Geniet er van! X
  2. Marja:
    13 februari 2017
    wauw wat een verhaal en wat een mooie foto's. lekker genieten hoor. dikke liefs
  3. Wim:
    13 februari 2017
    Leuk Sanne , ik merk dat jullie genieten, ga zo door.
    Hier wordt het weer ook al beter.
  4. Elly:
    13 februari 2017
    Leuk geschreven Sanne, verwen ons maar iedere week met jullie verhalen en mooie foto's.
  5. Henk:
    13 februari 2017
    Luitjes geniet met volle teugen. Wat de waterpret tijdens het fietsen kan Kerry sr. jullie wel het nodige over vertellen.
  6. Marianne Kamperman:
    13 februari 2017
    Fijn genieten van elkaar, en van al dat moois
  7. Robbert:
    16 februari 2017
    Leuk om te lezen! Gaaf hoor!